Nabór deklaracji na bezpłatny demontaż, odbiór i utylizację wyrobów azbestowych w roku 2017. PDF Drukuj Email

Rozpoczął się nabór deklaracji na bezpłatny demontaż, odbiór i utylizację wyrobów azbestowych w roku 2017.

Deklaracje przekazania wyrobów azbestowych należy składać w Urzędzie Gminy w Kotuniu do dnia 15.01.2017r.

Wymiana pokrycia dachowego wymaga zgłoszenia w Starostwie Powiatowym w Siedlcach. Kopię zgłoszenia należy dołączyć do deklaracji przekazania wyrobów azbestowych składanej do UG Kotuń. W ramach programu pokrywane będą koszty transportu i utylizacji lub demontażu, transportu i utylizacji wyrobów azbestowych (w zależności od wybranej przez mieszkańca opcji).

Demontażu i odbioru dokona wyspecjalizowana w tym zakresie firma wybrana przez Gminę.

Program nie obejmuje kosztów zakupu i montażu nowego pokrycia dachowego.

Pełna treść ogłoszenia oraz dokumenty zgłoszeniowe dostępne pod adresem:

http://kotun.bip.net.pl/?a=1873